Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

1 dag kvar!!!

Av Terese Pettersson - 7 maj 2009 12:14

Nu vill jag att det ska sätta igång!!Lite läskigt att se på listan hur kort tid det är kvar =P Inse hur länge man har gått med bebbe i magen egentligen..fat det har vart värt allt slit och allt ont.För snart är bebben här!!



Min graviditet - BF Fre 8 maj 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Tors 7 maj 2009.
Din graviditet startade Lör 2 aug 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar

Du blev gravid ungefär Lör 16 aug 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 279 av 280. (99,6%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 5 fulla dagar (v39+5).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 8 maj 2009
Du har 1 dag kvar till beräknad förlossning.


*kom nu lilla pluttefisen*

 
 
helena

helena

8 maj 2009 07:30

Hehe.. Ni gjorde bäbis dan efter Ronja fyllde. ;)
Puss

http://helenanordin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

tess

8 maj 2009 09:24

hehe..gjorde bebbe varje dag tror jag ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 22:12

tjohooo! Har skaffat ny blogg!! Välkommen att kolla in min nya sida.. http://tessap.blogg.se/ ...

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 14:07

*Föralltid tillsammans*

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 10:57

Glömde att gratta min kära vän Andréa och hennes Dan till deras lilla söta pojke som föddes i förrgår!! Snart ses vi igen vännen! Längtar efter er nu =)   ...

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 10:33

Idag blev det inge sova ut heller ;) Tidiga morgnar som vanligt..undrar när nätterna blir lugnare med längre sömnintervaller ? gaserna ställer till det. Tycker så synd om henne =( försöker få tag i bvc..är skandal att inte kunna få hjälp när man har ...

Av Terese Pettersson - 4 juli 2009 20:35

Har precis kommit tillbaka ner till Sundsvall igen. Varit hemma hos min mor och far sedan Onsdag,längtar redan tillbaka =(   Igår var vi hemma hos Dennis och Vera. De börjar få så fint i huset,man blir lite avis på deras jättealtan ;) Skulle egentlig...

Ovido - Quiz & Flashcards