Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Avundsjuk!

Av Terese Pettersson - 30 juni 2009 18:27

Önskar att Staffan var hemma,hade velat bli avlöst en stund och trippat ner på stan med flickorna.

Blir lite avundsjuk faktiskt på dem som är två stycken hemma..lite kämpigt då hon inte är nån sömnfantast ;)

Vill sitta fast i mig 24 timmar om dygnet.Fast jag ska inte klaga heller =)Hon är ju mitt lilla gossemonster! hihi!


Hade vart sjuuukt gott med en skål med kall bål nu.

Min och bubbas specialbål hehe! *Mums*


Ska försöka ta en liten prommis sen.

Måste komma igång med träningen snart,känns som om det skulle vara en bra idé.

Kondisen är sjukt illa nu ;) blir andfådd bara av att se på en trapp hehe!


Klockan är redan halv sju!! Vart tar dagarna vägen??

Hinner inte med mycket..blir så tokigt då man måste försöka ta igen lite sömn på dan.


Måste ta och hälsa på Lotte och höra lite skvaller från High Chaparall.

Nästa år måste jag åka ;)

Mycket jag ska göra,men det blir aldrig av.. ;)


Njut av sommarkvällen nu!! det ska jag..





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 22:12

tjohooo! Har skaffat ny blogg!! Välkommen att kolla in min nya sida.. http://tessap.blogg.se/ ...

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 14:07

*Föralltid tillsammans*

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 10:57

Glömde att gratta min kära vän Andréa och hennes Dan till deras lilla söta pojke som föddes i förrgår!! Snart ses vi igen vännen! Längtar efter er nu =)   ...

Av Terese Pettersson - 6 juli 2009 10:33

Idag blev det inge sova ut heller ;) Tidiga morgnar som vanligt..undrar när nätterna blir lugnare med längre sömnintervaller ? gaserna ställer till det. Tycker så synd om henne =( försöker få tag i bvc..är skandal att inte kunna få hjälp när man har ...

Av Terese Pettersson - 4 juli 2009 20:35

Har precis kommit tillbaka ner till Sundsvall igen. Varit hemma hos min mor och far sedan Onsdag,längtar redan tillbaka =(   Igår var vi hemma hos Dennis och Vera. De börjar få så fint i huset,man blir lite avis på deras jättealtan ;) Skulle egentlig...

Ovido - Quiz & Flashcards